game infoz

همه چیز درباره بازی

game infoz

همه چیز درباره بازی

game infoz

game infoz | همه چیز درباره بازی
اخرین اخبار
تاریخچه بازی ها
ویدئو ها و تریلر های بازی
و.....


همه در ♥ game infoz ♥

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

به تازگی استودیوی وارهورس (Warhorse) نسخه‌ی کامل‌تری را به همراه تمامی بسته‌های الحاقی بازی موفق Kingdom Come: Deliverance معرفی کرده است که در آینده‌ای نزدیک منتشر خواهد شد.

عنوان Kingdom Come: Deliverance که در سال گذشته‌ی میلادی و با سبک نقش آفرینی منتشر شد، با استقبال نسبی جامعه‌ی بازی‌بازان همراه بود و از آن پس استودیو وارهورس توانسته است تا با انتشار بسته‌های الحاقی متعدد و باکیفیت برای بازی، کاربران را راضی نگه دارد و حتی بازی‌بازان بیشتری را به سمت آن بکشاند. حال در جدیدترین خبری که این استودیو منتشر کرده است، نسخه‌ی کامل‌تر این بازی با نام Kingdom Come: Deliverance Royal Edition در دست ساخت است و در تاریخ ۷ خرداد ۱۳۹۸ (۲۸ مه ۲۰۱۹) برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.

این نسخه از بازی Kingdom Come: Deliverance شامل تمامی بسته‌های الحاقی این عنوان با نام‌های Treasures of the Past ،From the Ashes ،Band of Bastards و The Amorous Adventures of bold Sir Hans Capon خواهد بود. همچنین بسته‌ی A Woman’s Lot نیز که در آینده منتشر خواهد شد، در این نسخه از بازی در دسترس خواهد بود. هنوز قیمت بازی Kingdom Come: Deliverance Royal Edition مشخص نیست و احتمالا شرکت ناشر این عنوان یعنی دیپ‌ سیلور (Deep Silver) از قیمت آن در آینده‌ای نزدیک رونمایی خواهد کرد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی