game infoz

همه چیز درباره بازی

game infoz

همه چیز درباره بازی

game infoz

game infoz | همه چیز درباره بازی
اخرین اخبار
تاریخچه بازی ها
ویدئو ها و تریلر های بازی
و.....


همه در ♥ game infoz ♥

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

این طور که به نظر می‌رسد، ناتی داگ (Naughty Dog) برنامه دارد تا یک دموی کاملا قابل بازی را برای مراجعه‌کنندگان به مراسم Pax East 2020 به نمایش در بیاورد. علاوه بر آن، پوسته‌ی پویای (Dynamic Theme) جدید این بازی نیز در دسترس کاربران پلی‌استیشن ۴ قرار گرفته است.

اگر برنامه دارید تا به Pax East 2020 بروید، می‌توانید دموی The Last of Us Part II را امتحان کنید. این دمو که Patrol نام دارد، تنها شامل یک قسمت از بازی است که در آن الی و دینا باید از جکسون خارج و زامبی‌های اطراف را از بین ببرند. این دمو قرار است یک ساعت به طول بیانجامد. تمامی مراجعه‌کنندگان می‌توانند این دمو را تجربه کنند، اما با توجه به محدود بودن زمان و مکان، ناتی داگ پیشنهاد می‌کند که با نرم‌افزار موبایل Experience PlayStation، یک وقت بازی برای خود رزرو کنید. این نرم‌افزار برروی فروشگاه پلی گوگل و فروشگاه اپل موجود است. ناتی داگ در این باره توئیت زیر را منتشر کرد:

تنها چند ماه تا عرضه‌ی The Last of Us Part II مانده است. امروز ما اولین قدم خود در جهت نزدیک شدن به روز عرضه را برداشته‌ایم. می‌توانید دموی قابل بازی The Last of Us Part II را در مراسم Pax East 2020 تجربه کنید.

سونی همچنین اعلام کرده است که در یک همکاری با برند دارک هورس (Dark Horse)، قصد دارد تا یک مجسمه‌ی ۸ اینچی از الی نیز منتشر کند. طرح این مجسمه توسط هنرمندان ناتی داگ کشیده شده است. تعداد این مجسمه‌ها محدود است و بسته به تعدادهای پیش‌خرید ساخته‌ می‌شوند. یک سری پوستر بسیار محدود هم توسط Cook and Becker برای این بازی طراحی شده‌اند. در نهایت یک پوسته‌ی پویا نیز برای پلی‌استیشن ۴ منتشر شده است که با وارد کردن کد مخصوص، می‌توانید آن را به صورت رایگان دانلود کنید. این کد برای منطقه‌ی آمریکا ۴FMP-BBNM-J5L3 و برای منطقه‌ی اروپا ۹DEK-PKNG-N445 است.

بازی The Last of Us Part 2 در تاریخ ۲۹ می ۲۰۲۰ (جمعه، ۹ خرداد ۱۳۹۹) به صورت انحصاری برای کنسول پلی‌استیشن ۴ عرضه خواهد شد. 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی