game infoz

همه چیز درباره بازی

game infoz

همه چیز درباره بازی

game infoz

game infoz | همه چیز درباره بازی
اخرین اخبار
تاریخچه بازی ها
ویدئو ها و تریلر های بازی
و.....


همه در ♥ game infoz ♥

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

مشکلات اجرا نکردن بازی farcry 4+راه حل

شنبه, ۱۰ فروردين ۱۳۹۸، ۱۱:۵۷ ب.ظ

در نسل هشتم بیشتر عناوینی که برای رایانه های شخصی منتشر میشوند دارای مشکلاتی هستند.بازی بسیار زیبای FAR CRY 4 هم مثل خیلی از عناوین یوبی سافت دارای مشکلات زیادی روی پلتفرم نام برده شده است. پس با ما برای رفع تمامی این مشکلات همراه باشید !

هنگام  اجرا کردن هر کدام از دستورات گفته شده انتی ویروس را DISABLE کنید

مشکل سیاه بودن بیش از حد (black screen )

این مشکل در تمامی نسخه های بازی از جمله RELOADED – SkIDROW – GOLD EDITION – BLACK BOX وجود دارد.برای رفع کامل این مشکل یک پچ منتشر شده است که با نصب این پچ دیگر مشکلی با سیاه شدن بش از حد صفحه نخواهید داشت.

 

اجرا نشدن بازی در نسخه skidrow 

دوستانی که با نسخه skidrow بازی به هر دلیلی مشکل دارند از جمله | اجرا نشدن بازی پس از کلیک – بسته شدن بازی بعد از باز شدن – لگ داشتن بیش از حد بازی  و …. | با دانلود کرک معتبر همین نسخه میتوانند تمامی مشکلات نسخه skidrow را برطرف کنند.

 

اجرا نشدن نسخه RELOADED بعد از اپدیت ۱٫۳

گیمر های زیادی بعد از اپدیت بازی به ۱٫۳ دچار مشکلات زیادی شدند. برای رفع این مشکل کرک مخصوص RELOADED که برای رفع این مشکلات منتشر شده را برای شما اماده کرده ایم. (دوستانی که با اپدیت به ۱٫۳ مشکل پیدا کردند این کرک رو جایگزین کنند در غیر این صورت خود داری کنید)

 

رفع تمامی خطا های مربوط به DIRECT X

ابتدا مطمعن باشید که کارت گرافیکی شما از دایرکس ۱۱ پشتیبانی میکند و سپس از نصب نسخه direct x 11 اطمینان داشته باشید. بعد از چک کردن موارد گفته شده اگر مشکلی با دایرکس بازی دارید و یا هر خطایی مربوط به دایرکس با دانلود فایل که برای شما دوستان اماده کرده ایم مشکل شما بر طرف خواهد شد.نکته:هنگام اجرای برنامه قرار داده شده باید به اینترنت متصل باشید.

 

مشکلات هنگام نصب بازی 

تمامی مشکلاتی که هنگام نصب شدن بازی به وجود میاد مربوط به FRAME WORK میباشد. باید دات نت خود را اپدیت کنید به اخرین ورژن معمولا ورژنی که دوستان استفاده میکنند ۵٫۱ است اما باید به نسخه ۶ اپدیت کنید تا مشکلی در نصب بازی نداشته باشید.

 

مشکل NOT RESPONDING هنگام بازی کردن

دوستانی که مشکل NOT RESPONDING یا CLOSE THE PROGRAM در هنگام بازی کردن را دارند از بازی موقتا بیرون اماده و تسک منجر را باز کنید سپس به قسمت DETAILS رفته و FAR CRY 4 را که پیدا کردید کلیک راست کرده و روی گزینه ی SET PRIPORITY کلیک کرده و از گزینه NORMAL به REALTIME تغییر دهید مشکلتون بر طرف میشه.

 

نشان داده نشدن MAP در بازی

این مشکل بیشتر برای دارنده گان نسخه BLACK BOX ایجاد شده است. برای رفع این مشکل به محل نصب بازی رفته و داخل فولدر DATA_WIN 32 شوید و سپس فایل های patch.dat و PATCH.FAT رو پاک کنید.(این روش برای ۵۰% گیمر ها جواب گو هست) برای رفع کامل این مشکل اپدیت بازی را نصب کنید.

  • مهدی جعفری

farcry 4

بازی

مشکلات

یوبی سافت

نظرات (۲)

مرسی کمک کرد و الان بازی بدون مشکل میاد ممنونم

سلام خسته نباشید اون فایل ها در محل نصب بازی کپی کنم؟؟

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی